.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همايش توجيهي انتخابات ويژه فرمانداران گيلان و مازندران
همايش توجيهي انتخابات مجلس خبرگان رهبري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا ويژه فرمانداران ، معاونين فرماندار و بخشداران استان‌هاي گيلان و مازندران روز دوشنبه در محل استانداري گيلان در رشت برگزار شد.

همايش توجيهي انتخابات مجلس خبرگان رهبري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا ويژه فرمانداران ، معاونين فرماندار و بخشداران استان‌هاي گيلان و مازندران روز دوشنبه در محل استانداري گيلان در رشت برگزار شد.

به گزارش ايرنا، در اين همايش يك روزه كه‌از سوي اداره كل امور اجتماعي و انتخابات استانداري گيلان برگزار شد ، تعدادي از مديران وزارت كشور در امور انتخابات و حدود ‪ ۱۰۰‬نفراز فرمانداران، بخشداران و معاونين فرمانداران شركت داشتند.
" كبري مهرورز" مديركل امور اجتماعي وانتخابات استانداري گيلان هدف از برگزاري اين همايش را تشريح و تبيين آخرين‌اهداف و قوانين انتخابات عنوان كرد.
وي اظهار داشت : با توجه به اهميت برگزاري دو انتخابات همزمان خبرگان رهبري و شوراهاي اسلامي، آموزش قوانين و آيين نامه‌هاي اجرايي انتخابات با هدف ارتقاي سطح شناخت و آگاهي متصديان و مجريان برگزاري‌انتخابات ازاهداف و برنامه‌هاي اين همايش است.
به گفته وي،افزايش اطلاعات در خصوص آيين نامه‌هاي‌اجرايي و چگونگي برگزاري انتخابات مي‌تواند كمك مهمي براي فرمانداران و بخشداران دراجراي انتخاباتي سالم باشد.
"اكبر درزي اسلام " معاون سياسي و امنيتي استانداري گيلان هم دراين همايش با تاكيد بر آگاهي و دورانديشي مجريان انتخابات خواستار برنامه‌ريزي و پيش بيني‌هاي لازم برگزاركنندگان انتخابات در مناطق شهري و روستايي شد.
وي افزود: انتخابات ناموس وزارت كشور و دولت است كه بايد به نحو شايسته مراقبت شود.
وي ادامه داد : دقت كار مجريان هم مي‌تواند موجب انتخاباتي سالم و خوب شود و هم آرامش را براي مردم فراهم كند تا آنان در محيطي آرام تصميم‌گيري كنند.
وي باتاكيد بر رعايت قوانين ومقررات‌انتخابات يادآورشد: مجريان انتخابات بايد طوري رفتار كنند تا حقوق مردم و كانديداها تضييع نشود.
معاون سياسي و امنيتي استانداري گيلان افزود: يك نامزد انتخاباتي شايسته و در كنار آن مجريان خوب مي‌توانند در جذب آراي مردم و پرشور كردن انتخابات تاثير گذار باشند.
" محمد شفيع خاني" معاون مدير كل انتخابات وزارت كشور هم در اين همايش گفت : دو انتخابات همزمان براي اولين بار در كشور برگزار مي‌شود كه از نظر اجرا با يكديگر مغايرت‌هاي خاصي دارند.
وي افزود: اهميت و حساسيت اين دوره از انتخابات شوراي خبرگان رهبري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا به حدي است كه به‌توجه دقيق فرمانداران، بخشداران و معاونان فرمانداري بستگي دارد.
وي از مجريان انتخابات خواست تا قوانين اين انتخابات را به دقت بخوانند و اگر مشكلات وجود دارد آنرا با پرس و جو از مسوولان مربوطه برطرف كنند.
" علي پور رندي " ديگر معاون مدير كل امور انتخابات وزارت كشور هم در اين همايش در خصوص سير مراحل اجرايي انتخابات سخن گفت.
وي افزود: در خصوص سير مراحل اجرايي انتخابات بايد از تجربيات يكديگر استفاده كرد.
وي اظهار داشت : دو انتخابات مجلس خبرگان رهبري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا يكي در سطح ملي و ديگري به دليل حجيم بودن در سطح محلي و منطقه‌اي با اهميت هستند.
وي تاكيد كرد: تاكنون هيچگونه تجربه‌اي در خصوص برگزاري دو انتخابات همزمان در كشور نداشته‌ايم و به عنوان مجريان موظف به اجراي اين انتخابات هستيم.
وي خواستار تشكيل هيات‌هاي اجرايي و انجام دقيق زمان بندي انتخابات توسط مجريان شد.
به گزارش ايرنا، "احمد سيفي " معاون مديركل امنيتي انتظامي وزارت كشور هم در اين همايش به تشريح وظايف دستگاههاي امنيتي براي برقراري امنيت انتخابات پرداخت.
وي با تاكيد بر پيش بيني‌هاي امنيتي براي انتخابات گفت : اگر در شرايط عادي تصميات خوب و طرح‌هاي امنيتي مناسب براي انتخابات داشته باشيم در شرايط بحراني دچار مشكل نمي‌شويم.
وي افزود: فرمانداران و مجريان انتخابات بايد پيش بيني‌هاي لازم را در خصوص برقراري امنيت انتخابات داشته باشند.
برگزاري جلسه پرسش و پاسخ و رفع ابهام‌هاي موجود در چگونگي برگزاري انتخابات همزمان شوراهاي اسلامي شهر و روستا و مجلس خبرگان از ديگر برنامه هاي همايش توجيهي يك روزه فرمانداران ، بخشداران و معاونين فرمانداران استان‌هاي گيلان و مازندران بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.512 seconds.